Warning: Only the first byte will be assigned to the string offset in /home/crystalbusi/public_html/wp-content/plugins/responsive-menu/v4.0.0/inc/helpers/custom-functions.php on line 218
Meniu
Acasă 9 Înființare P.F.A.

Înființare P.F.A.

P.F.A. este abrevierea care se referă la „Persoană Fizică Autorizată”. Aceasta este un tip de formă juridică utilizată în România prin intermediul căreia se pot desfășura activități economice și comerciale în numele unei persoane fizice. Spre deosebire de S.R.L. sau S.R.L. – D. în cazul cărora asociații răspund doar în limita capitalului social investit, în cazul persoanei fizice autorizate, aceasta este răspunzătoare personal pentru toate datoriile și obligațiile legate de afacere.

Aceasta reprezintă una dintre cele mai simple variante prin care o persoană folosește propria forță de muncă pentru a activa în diferitele domenii de activitate.

    ]

    Mențiuni

    Menționăm faptul că, spre deosebire de S.R.L., unde puteți desfăsura mai multe activități, un P.F.A. este limitat la un număr de cel mult 5 coduri C.A.E.N..

    ]

    Mențiuni

    Societatea noastră vă ajută cu întreaga procedură de înființare, fără a fi nevoie să mergeți la vreun notar ori la Registru. Obțineti documentele în cel mai scurt timp posibil și la un preț avantajos.

    Pentru a demara procedura de înființare a societății de tip P.F.A., va trebui:

    • C.I.-ul titularului;
    • Inițiala tatălui și a mamei, pentru situația în care deja există un alt P.F.A. înființat cu aceeași denumire; în cazul P.F.A.-ului, acesta va fi identificat cu numele dvs. urmat de prescurtarea "P.F.A.";
    • Să ne spuneți dacă ați mai fost asociat/administrator/titular de P.F.A., ori altă formă de organizare;
    • Să ne comunicați ce obiect principal de activitate doriți să aveți și ce alte coduri C.A.E.N. doriți să fie trecute în obiectul secundar de activitate(maxim 4 coduri);
    • Să ne transmiteți dacă sediul profesional va fi găzduit prin intermediul societății noastre sau la dvs. acasă.

    După ce am stabilit împreună toate aceste informații, societatea noastră se va ocupa în integralitate de pregătirea dosarului prin:

    • Rezervarea denumirii;
    • Redactarea contractului de comodat pentru sediul profesional;
    • Redactarea tuturor declarațiilor necesare;
    • Depunerea, verificarea stadiului dosarului și ridicarea actelor finale din Registru.

    Care sunt beneficiile serviciilor noastre?

    Economisirea Timpului

    Eliminăm birocrația și cozi interminabile, permițându-ți să înființezi afacerea rapid și eficient.

    Conformitate Legală

    Te asigurăm că toate aspectele legale și reglementările locale sunt respectate.

    Consultanță Profesională

    Oferim consultanță personalizată pentru a te ajuta să iei cele mai bune decizii privind structura legală și fiscală.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.