Meniu
Acasă 9 Mențiuni ONRC 9 Numirea/revocarea administratorului

Numirea/revocarea administratorului

Administratorul unei societăți este o persoană sau un grup de persoane responsabile de conducerea și administrarea afacerii respective.

Administratorul are roluri și responsabilități importante în gestionarea și luarea deciziilor pentru societate, iar acestea pot varia în funcție puterile care le-au fost conferite de către asociat sau asociați, în momentul în care administratorul a fost numit în funcție.

Practic, administratorul este un mandatar al societății, numit de către asociați și care acționează în conformitate cu instrucțiunile și în limitele impuse de către asociati.

Prin intermediul acestei operațiuni puteți opta pentru adăugarea în cadrul societății dumneavoastră a unui nou administrator sau înlocuirea celui existent.

    ]

    Mențiuni

    Vă aducem la cunoștință faptul că, în momentul în care alegeți să colaborați cu societatea noastră, beneficiați de transparență totală asupra prețurilor, primiți documentele finale în termen de 3 zile de la depunerea dosarului, putem colabora 100% online și nu trebuie să ajungeți la notar.

    ]

    Mențiuni

    Pentru societățile cu mai mulți asociați se adaugă suma de 70 Ron/asociat.

     

    În vederea realizării acestei mențiuni, avem nevoie de următoarele documente și informații din partea dvs.:

    • C.I.-ul asociatului sau asociaților;
    • C.I.-ul noului administrator;
    • Să stiți dacă acesta a mai fost asociat, administrator sau titular de P.F.A., ori a altei forme de organizare;
    • Să fiți sigur că acesta nu are fapte înscrise în cazierul fiscal;
    • Să fiți sigur că acesta nu are fapte înscrise în cazierul fiscal;
    • Să ne indicați perioada pentru care doriți să îl numiți în funcție.

    În acest sens, după ce am primit toate documentele și informațiile din partea dvs., societatea noastră se va ocupa în integralitate de pregătirea dosarului prin:

    • Redactarea actului constitutiv;
    • Redactarea Deciziei Asociatului Unic sau Hotărârii Adunării Generale a Asociaților, în funcție de context;
    • Redactarea tuturor declarațiilor necesare;
    • Depunerea, verificarea stadiului dosarului și ridicarea actelor finale din Registru.

    Care sunt beneficiile serviciilor noastre?

    Economisirea Timpului

    Eliminăm birocrația și cozi interminabile, permițându-ți să înființezi afacerea rapid și eficient.

    Conformitate Legală

    Te asigurăm că toate aspectele legale și reglementările locale sunt respectate.

    Consultanță Profesională

    Oferim consultanță personalizată pentru a te ajuta să iei cele mai bune decizii privind structura legală și fiscală.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.