Warning: Only the first byte will be assigned to the string offset in /home/crystalbusi/public_html/wp-content/plugins/responsive-menu/v4.0.0/inc/helpers/custom-functions.php on line 218
Meniu
Acasă 9 Mențiuni ONRC 9 Schimbarea sediului social

Schimbarea sediului social

Schimbarea sediului social al unei societăți este un proces legal și administrativ care implică schimbarea locației oficiale a societății de la o adresă la alta. Această operațiune poate fi necesară din diferite motive, cum ar fi extinderea afacerii sau pentru a reduce costurile cu închirierea sediului.

Uneori, realizarea acestei operațiuni de schimbare a sediului social/profesional poate fi o procedură destul de complexă dacă nu ești obișnuit cu documentația necesară.

    ]

    Mențiuni

    Vă aducem la cunoștință faptul că, în momentul în care alegeți să colaborați cu societatea noastră, beneficiați de transparență totală asupra prețurilor, primiți documentele finale în termen de 3 zile de la depunerea dosarului, putem colabora 100% online și nu trebuie să ajungeți la notar.

    ]

    Mențiuni

    Pentru societățile cu mai mulți asociați se adaugă suma de 70 Ron/asociat.

     

    În vederea realizării acestei mențiuni, avem nevoie din partea dvs. de următoarele acte și detalii:

    • C.I.-ul asociatului sau asociaților ori titularului de P.F.A., în funcție de context;
    • Dovada dreptului de proprietate și C.I.-urile proprietarilor, în cazul în care doriți să mutați sediul în propria casă ori la o altă persoană cunoscută;
    • Contractul de închiriere și dovada dreptului de proprietate, dacă ați închiriat spațiul de la o altă persoană;
    • Să ne informați dacă doriți să vă punem noi la dispoziție un sediu social ori profesional.

    În urma informațiilor pe care le vom obține de la dvs., vom putea să ne ocupâm în integralitate de pregătirea dosarului prin:

    • Redactarea actului constitutiv;
    • Redactarea Deciziei Asociatului Unic sau Hotărârii Adunării Generale a Asociaților, în funcție de context;
    • Redactarea tuturor declarațiilor necesare;
    • Depunerea, verificarea stadiului dosarului și ridicarea actelor finale din Registru.

    Care sunt beneficiile serviciilor noastre?

    Economisirea Timpului

    Eliminăm birocrația și cozi interminabile, permițându-ți să înființezi afacerea rapid și eficient.

    Conformitate Legală

    Te asigurăm că toate aspectele legale și reglementările locale sunt respectate.

    Consultanță Profesională

    Oferim consultanță personalizată pentru a te ajuta să iei cele mai bune decizii privind structura legală și fiscală.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.

    Pune bazele afacerii tale chiar acum!

    Ai întrebări sau vrei să ceri sfatul unui specialist? Îți oferim consultanță și suport telefonic oricând ai nevoie de ajutor.