Meniu

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE – CRYSTAL BUSINESS SOLUTIONS S.R.L.

Data ultimei actualizări:05.04.2024

 

1. Preambul

Din momentul în care decideți să începeți colaborarea cu societatea noastră, va trebui să ne puneți la dispoziție datele dvs. cu caracter personal sau orice alte informații care au legătură cu persoana dvs. și care ne vor permite să vă identificăm.

Învederăm faptul că, site-ul www.crystal-business.ro, prin Crystal Business Solutions S.R.L., persoană juridică română, identificată prin J40/6955/2023 și C.U.I. 47977649, cu sediul social in Bucureşti, Str. Grigore Ionescu, Nr. 63, Bl. T73, Sc. 2 Et. 4, Ap. 42, Sector 2, colectează un minim de date necesare.

Prezentul document este parte integrantă din contractul încheiat între noi și dumneavoastră.

Prin intermediul “POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE” dorim să vă expunem într-un mod clar și transparent motivul pentru care utilizăm datele dvs. cu caracter personal în momentul în care prestăm serviciile, precum și, care sunt drepturile dvs., dar și opțiunile.

2. Definirea termenilor

Suntem conștienți de faptul că informațiile personale vă aparțin în totalitate, sens în care, vom face tot ceea ce va fi necesar pentru ca acestea să fie păstrate în condiții de deplină siguranță și prelucrate cu o deosebită grijă.

Prin “DATE CU CARACTER PERSOANAL” se înțelege orice informație care privește o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoană vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online ori la unul sau mai multe elemente specifice proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Prin “G.D.P.R./RGDP” se înțelege Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului care stabileşte normele referitoare la protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, precum şi normele referitoare la libera circulaţie a datelor cu caracter personal.

Prin “Prestator” sau “Crystal Business Solutions S.R.L.” se înțelege operatorul economic responsabil pentru execuția la timp a contractului și pentru obținerea rezultatelor stabilite de comun acord cu clientul. De asemenea, prestatorul este acea persoană juridică care, singură sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele prin care prelucrarea datelor cu caracter personal va fi făcută; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau prin dreptul intern, prestatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.

Prin “Client” se înțelege orice persoană fizică identificată sau identificabilă ale cărei date sunt prelucrate de către societatea noastră, în calitate de prestator, cum ar fi spre exemplu, vizitatorii site-ului www.crystal-business.ro.

Prin “Termeni și condiții” se înțelege acel acord tacit care a intervenit între client și prestator, fără a fi necesar ca cele două părți să fie prezente fizic și simultan în vederea achiziționării de către client a vreunui serviciu de pe site-ul societății. Învederăm faptul că, clientul trebuie să respecte atât prevederile legale cât și termenii și condițiile pentru ca serviciul ales să poată fi realizat.

Prin “Prelucrare” se înțelege orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Prin „Consimțământ” se înțelege acea manifestare de voință liber exprimată, prin intermediul căreia o persoană acceptă fie verbal, fie pe baza unei declarații, fie printr-o acțiune fără echivoc ca datele sale personale să fie prelucrate.

3. Datele care vor fi colectate

Societatea noastră prelucrează în mod exclusiv datele cu caracter personal ce au fost transmise în mod direct de către dvs. pe unul dintre canalele noastre de comunicare, precum: chat-ul din website, e-mail, telefon, whatsapp sau alte platforme de social media.

Spre exemplu:

  • prin date cu caracter personal înțelegem: nume, prenume, C.N.P., adresa de domiciliu, data și locul nașterii, e-mail, număr de telefon, etc. care pot fi extrase din copiile documentelor care atestă identitatea dvs. precum C.I.-ul, pașaportul, permisul de ședere, etc.;
  • prin date de identificare financiară înțelegem: date precum IBAN-ul societății care ne-a fost dezvăluit în momentul în care ați efectuat o plată în contul nostru;
  • prin date de identificare ale societății înțelegem: C.U.I.-ul societății, numărul de ordine în Registrul Comerțului, rezidența fiscală;
  • prin înregistrări ale comunicărilor noastre telefonice se înțelege: orice modalitate de comunicare, indiferent de persoana care inițiază convorbirea;
  • prin verificarea identității dvs., ințelegem: orice imaginea cu dvs. surprinsă în format foto sau video;
  • prin informații ce le colectăm în mod automat atunci cand accesați site-ul nostru înțelegem: statistici privind afișările de pagina, traficul către site și de la paginile de socialmedia, adresa U.R.L. de trimitere, adresa IP, precum si istoricul de navigare;
  • prin informații personale colectate din alte surse, înțelegem: orice tip de informație, adresa de e-mail spre exemplu, ca urmare a utilizării de către dvs. a platformei de socializare Facebook și nu numai;
  • prin date colectate prin intermediul cookie-urilor se înțelege: orice informație pe care o vizualizați de pe site-ul societății noastre, orice link accesat, dar și orice altă acțiune întreprinsă pe perioada cât sunteți activ pe acest site.

De asemenea, prelucrăm datele rezultate în urma navigării pe site-ul nostru care au fost colectate prin intermediul cookies-urilor, dar și a altor tehnologii similare, în conformitate cu politica privind cookies-urile. Stocarea datelor se face pe medii de stocare externe sau cloud, după ce acestea au fost criptate cu scopul de a adăuga un nivel suplimentar de protecție.

În ipoteza în care există persoane care dețin sau urmează a deține împreună cu dvs. sau separat, calitatea de titular, asociat sau administrator, din perspectiva datelor cu caracter personal anterior amintite, va trebui să le informați asupra modului în care societatea noastră colectează, folosește, utilizează și dezvăluie informațiile personale, așa cum acestea sunt prezentate în prezentul document.

4. Motivele pentru care datele dvs. vor fi colectate sunt:

a) Rezolvarea solicitărilor adresate de către client prin intermediul canalelor de comunicare ale societății Crystal Business Solutions precum și, îndeplinirea îndatoririlor ce incumbă societății noastre atât în materie fiscală, cât și în materie de arhivare;

b) Realizarea diferitelor analize și raportări care rezultă din utilizarea website-ului societății, cu scopul de a îmbunătăți experiența dvs. de navigare;

c) Activități de marketing, în vederea informării periodice prin folosirea poștei electronice;

d) Desfășurarea relației contractuale dintre Crystal Business Solutions și clienți.

5. Termenul de păstrare al datelor

Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate doar pentru perioada care ne este necesară în vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale, dar nu pe o perioadă mai mare 5 ani de la momentul ultimei interacțiuni pe care ați avut-o cu noi sau de la momentul încetării contractului însă, dacă este vorba despe documente de natură financiară, acestea vor fi păstrate pentru o perioadă de 10 ani, în conformitate cu dispozițiile legale.

După expirarea perioadei de păstrare a datelor, societatea noastră se obligă să distrugă sau să șteargă datele dvs. cu caracter personal din sistemele noastre informatice. Învederăm faptul că, pentru anumite situații expres reglementate, societatea noastră poate păstra în continuare aceste informații pe întreaga perioadă care ne este impusă prin lege.

Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita ștergerea informațiilor personale din sistemul nostru.

6. Ce se întâmplă dacă nu ne puneți la dispoziție datele dvs.?

În contextul în care nu veți dori să ne puneți la dispoziție datele dvs. personale, societatea noastră nu are cum să aducă la îndeplinire serviciile de care aveți nevoie, sens în care, în momentul în care va interveni această situație, orice înțelegere avută până în momentul respectiv este considerată nulă, exclusiv din culpa clientului.

Pentru clienții deja existenți, în ipoteza în care se dorește retragerea consimțământului pentru stocarea și prelucrarea datelor dvs., toate datele stocate vor fi șterse.

7. Drepturile clientului

Conform regulamentului G.D.P.R., dvs. beneficiați de următoarele drepturi:

7.1. Dreptul de acces. Acesta face referire la dreptul dvs. a obține din partea noastră o confirmare asupra faptului că prelucrăm sau o negație asupra faptului că nu prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, așa cum sunt ele definite conform art. 15 din G.D.P.R., având astfel acces la informațiile respective.

7.2. În conformitate cu art. 16 din G.D.P.R., dreptul de a solicita rectificarea adică, acel drept prin care se pot face modificări, fără o întârziere nejustificată asupra datelor cu caracter personal inexacte; dreptul de ștergere, cunoscut și sub denumirea de „dreptul de a fi uitat” adică, acea modalitate prin care puteți solicita ștergerea datelor cu caracter personal care sunt prelucrate de către societatea noastră, aceasta putând interveni în una din următoarele situații: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; decideți să vă retrageți consimțământul și nu mai există vreun alt temei juridic dat în vederea prelucrării datelor; datele cu caracter personal trebuiesc șterse pentru respectarea unor obligații legale.

7.3. Dreptul prin care solicitați portabilitatea datelor adică, în conformitate cu art. 20 din G.D.P.R., este acel drept prin care veți putea primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și prin care aceste date pot fi transmise direct altui operator, dacă acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic.

7.4. Dreptul de a vă opune prelucrăii, este acel drept prin intermediul căruia dvs. puteți face opoziție în ceea ce privește prelucrarea datelor personale, în ipoteza în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau în situația care se are in vedere un interes legitim al operatorului.

7.5. Dreptul de retragere a consimțământul, în orice moment, fără ca prin această operațiune să fie afectată legalitatea prelucrării datelor efectuate până în momentul respectiv, pe baza consimțământului dat înainte de momentul retragerii acestuia.

7.6. Dreptul de a depune o plângere către Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal(A.N.S.P.D.C.P).

8. Situații în care datele dvs. cu caracter personal pot fi puse la dispoziție terților

Datele dvs. cu caracter personal pot fi puse la dispoziția terților. Menționăm faptul că aceste date vor fi furnizate către terți cu scopul de a vă oferi acces la produsele și serviciile noastre, de a ne conforma obligațiilor legale naționale, de a optimiza activitățile de marketing și publicitate ori în vederea prevenirii, detectării, atenuării și investigării diferitelor activități frauduloase sau ilegale ce au legătură cu serviciile și produsele noastre. Învederăm faptul că, societatea noastră face tot posibilul ca acea cantitate de informație pe care o dezvăluie să nu depășească minimul necesar, în funcție de scop.

Societatea noastră NU comercializează sub nici un fel și nici NU dezvăluie informațiile dvs. personale unor terțe părți în scopuri de marketing și publicitate fără a obține un acord expres din partea dvs..

În continuare vă vom expune căror terți societatea noastră le poate divulga anumite părți din datele dvs. personale și în ce scopuri:

  • autorităților publice din România, în urma solicitării venite din partea acestora sau din proprie inițiativă, în acord cu legislația aplicabilă; în această situație vom pune la dispoziție toate informațiile pe care le considerăm relevante pentru anchetă sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi: numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamațiile de frauda, istoricul comenzilor.
  • contabililor, auditorilor, avocaților precum și alor consultanți profesionali externi, din România; aceștia fiind obligați prin intermediul contractului încheiat cu noi să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate;
  • altor persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane împuternicite pentru noi, în diverse domenii (de exemplu, servicii de contabilitate, servicii de transport, servicii de curierat, servicii de IT, servicii de plată, furnizori de servicii de transmitere mesaje pe e-mail, etc. și care prestează anumite servicii pentru noi), cu privire la care ne obligăm să instituim măsuri specifice pentru respectarea cerințelor privind protecția datelor;
  • oricare terți implicați într-o procedură legală, dacă ne furnizează o hotărâre judecătorească;
  • orice persoană, agenție sau instanță relevantă din România sau din alt stat, în scopul exercitării sau apărării unui drept al nostru în instanță.

9. Protecția datelor

Datele dvs. personale sunt protejate prin folosirea unor măsuri tehnice și administrative de securitate, cu scopul de a reduce riscurile în ceea ce privește pierderile, utilizările eronate, accesul neautorizat ori dezvăluirile și modificările acestora.

10. Detalii suplimentare

În situația în care aveți nevoie de detalii suplimentare în ceea ce privește modul în care datele dvs. personale sunt prelucrate, doriți să vă exercitați drepturile legale sau aveți orice altă temere, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@crystal-business.ro.

Societatea noastră va solicită să citiți și secțiunile cu privier la ,,Termeni și Condiții” și ,,Politica privind modulele cookie”. În ipteza apariției unui conflict între termenii prezentei Politici de Confidențialitate și oricare alte clauze din ,,Termeni și condiții”, vor prevala termenii prezentului document.

Politica de confidențialitate a societății noastre poate fi modificată fără nici un fel de notificare prealabilă a terților, sens în care, va rugăm să verificați în mod regulat această secțiune, iar dacă nu sunteți de acord cu ultimele actualizări, vă rugăm să nu mai folosiți serviciile societății noastre.